.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه

دانشگاه اصفهان به سيد حسن نصرالله دكتراي افتخاري مي دهد. رئيس دانشگاه اصفهان گفت : در مراسم بزرگداشت سيصدمين سال تاسيس دانشگاه اصفهان قرار است مدرك دكتراي افتخاري علوم سياسي به « سيد حسن نصرالله » دبيركل حزب الله لبنان اعطا شود. مراسم بزرگداشت سيصدمين سال تاسيس دانشگاه اصفهان از 23 تا 27 آذر ماه جاري در اين دانشگاه برگزار خواهد شد .

پيكر پاسدار شهيد سيد محمد رسولي در گلزار شهداي شهرستان سقز به خاك سپرده شد. به گزارش فارس از سنندج ; شهيد سيد محمد رسولي كه روز هجدهم آذر ماه در مرز سلماس در درگيري با عوامل گروه تروريستي پژاك به شهادت نائل شده بود بر دستان همرزمانش و نيز با حضور مسئولان و كاركنان ادارات فرماندهان نيروهاي انتظامي و نظامي و طبقات مختلف مردم تشييع شد. وي جمعي لشكر حمزه سيدالشهداي استان آذربايجان غربي و اهل و ساكن شهرستان سقز بود.

پس از گذشت چهار ماه از پرداخت نكردن حقوق كاركنان و كارگران شهرداري خرمشهر جمعي از كارگران شهرداري اين شهر با دست كشيدن از كار و نيز تجمع در برابر شهرداري خواستار رسيدگي به وضعيت خود شدند. به گزارش خبرنگار « تابناك » با تجمع كارگران شهرداري جمع آوري زباله در سطح خرمشهر متوقف و در چند نقطه شهر زباله در سطح خيابان ها رها شد. بنابر اين گزارش اين وضعيت درحالي ادامه يافته كه خرمشهر و آبادان پس از گذشت بيش از بيست سال از بازسازي پس از جنگ با وضعيت اسفناك فقر بيكاري و نبود بهداشت دست و پنجه نرم مي كند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.848 seconds.